Seznamte se s HSP „Magnavem“: Jako hlavní zdroj energie bude HSP „Magnavem“ vybaven kompaktním fúzním reaktorem (přenosný CFR), který bude pohánět hybridní motory, systémy elektrických letadel, systém čištění CO2 a nabíjení letounu. baterie. Konstrukce tohoto fúzního reaktoru by mohla vycházet z budoucího konceptu Lockheed Martin, „T4B“. Ve skutečnosti existují určité obavy ohledně životaschopnosti tohoto řešení v letadle.
Díky kombinaci několika technologií, včetně grafenu, supravodičů, magnetických monopólových zařízení a nových systémů plazmových urychlovačů, je schopen startovat a přistávat na 800m dlouhé dráze. Uvnitř najdete 2 palubní uspořádání s kapacitou 500 cestujících, doplněné o třídu Super Tourist, která pojme až 360 lidí. Pokud jde o rychlost, může dosáhnout maximální rychlosti 1,5 Mach a s nulovými emisemi.
Aby bylo dosaženo co nejvyššího letového výkonu, bude letoun vybaven 206 plazmovými pohony MD-DBD (Multi-directional Dielectric Barrier Discharge), které by mohly řídit proudění vzduchu přes trup a křídla, aby se maximalizoval výkon při vysokých (nadzvukových Mach 1,5) & nízká rychlost (podzvuková), snížení odporu letadel, zvýšení vztlaku, ovládání tlaku vzduchu, snížení Reynoldsova čísla – Re – (mikroturbulence) a také „rozptýlení“ zvukového třesku.
Když letadlo dosáhne nadzvukové rychlosti, efekt, který způsobí sonický třesk, bude zmírněn, ovládáním tlaku vzduchu a proudění vzduchu nad trupem a křídly díky ovladačům MD-DBD, speciálnímu tvaru letadla s ostrými hranami po celém obvodu. toho a materiálů a také pomocí systému umělé inteligence, který by řídil přechod z podzvukové na nadzvukovou rychlost.