Příprava e-shopu na novoroční prodej

Vánoce jsou sice za dveřmi, ale uteče to jako voda a přijde i nový rok. Ne každý majitel e-shopu má přitom takové štěstí, aby se mu podařilo prodat ještě letos veškeré naskladněné zásoby a mohl vykročit do dalšího roku s čistým štítem. V textu se lze seznámit s některými užitečnými tipy pro eshopy, které budou řešit novoroční výprodej. Dejte si i vy do nového roku pár předsevzetí, které činnost vašeho eshopu zaručeně oživí!

Na XML feedy by mělo být 100% spolehnutí!

Nikdy nepodceňujte XML feedy! Pod tímto označením se skrývají datové soubory, které slouží k exportu zboží i všech nutných doprovodných informací, s nimiž mohou pracovat velkoobchodní partneři. XML feed sestává z názvu zboží, popisu, doporučené a dealerské ceny, ale uvedena je v něm i skladová dostupnost, parametry produktů a jiné podstatné informace.

XML feedy si raději nechte od někoho zkontrolovat, protože případné chyby značně poškozují důvěryhodnost celého eshopu, což se zpětně odrazí v menším počtu objednávek.

internetové nákupy vládnou česku

Nový design eshopu by měl lákat klienty jako včely rozkvetlé květy

Nebuďte příliš konzervativní a nebojte se čas od času změnit i design celého eshopu! Kdy jindy je k takové proměně lepší příležitost než při vstupu do nového roku? Je pochopitelné, že pokud eshop vydělává a zákazníci jsou na daný design zvyklí, zásahy by měly být spíše drobné. Proč měnit něco co funguje?

Na druhou stranu to může být právě design eshopu, který vás brzdí v rozletu! Nový si nechte navrhnout od profesionálů a pamatujte na to, že tyto vstupní náklady se vám zpravidla velmi brzy vrátí. Zdařilý design eshopu jej hned dělá atraktivnější pro návštěvníky webu.

Další platební metody mohou přinést internetovému obchodu nový impuls

Při správě eshopu se snažte i o rozšíření druhů platebních metod, které jsou na vašich stránkách akceptovány. Je zjištěno, že celou řadu klientů odradí od nákupu skutečnost, že jim internetový obchod nenabízí takové platební metody, které by jim vyhovovaly. Platba prostřednictvím internetového bankovnictví nebo kreditní karty je dnes již samozřejmostí. Uvažovali jste ale o zřízení platební brány pro některou z internetových peněženek?

Příprava e-shopu na novoroční prodej

Slevové akce by měly být dobře cílené

Novoroční výprodeje jsou ideální příležitostí k tomu, aby byla nalákána nová klientela. O úspěchu přitom rozhoduje, do jaké míry jsou slevy a dárky pro potencionální zákazníky atraktivní. Pamatujte na rady starých hospodářů, že pro velkou úrodu je nutné nejprve dobře zasít.

Slevy je nutné plánovat s dobrým rozmyslem, přičemž značnou část možného úspěchu představuje i propagace. Investice do reklamy je dnes pro úspěšné podnikání v podstatě nutností. Nebojte se proto být na internetu vidět a neschovávejte se před možnými zákazníky!

Další zajímavé tipy pro lepší výkon e-shopu najdete na stránkách SEO tipy triky od Zoner inShopu.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *